Przyjęta zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), zwana dalej „Polityką”.
Niniejsza Polityka określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych w związku z korzystaniem z serwisu pod adresem internetowym www.osadakepki.pl (dalej „Portal”) lub usług wynajmu lokali mieszkalnych lub pokoi w inwestycjach realizowanych przez Administratora, dostępnych za pośrednictwem Portalu.
- ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Zbigniew Bujok prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Placówki Gastronomiczne Bary z siedzibą przy ul. Partyzantów 22, 43-460 Wisła.
- W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, w tym wykonywania przysługującego Państwu praw, prosimy o kontakt z Inspektorem Danych Osobowych pisząc na adres: byniok@o2.pl
- Administrator danych osobowych oświadcza, że przetwarza dane osobowe jedynie w granicach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z RODO.
- Administrator zbiera dane podane dobrowolnie i bezpośrednio przez Państwa albo od podmiotów trzecich, takich jak: (i) portale społecznościowe, (ii) portale nieruchomościowe, (iii) publicznie dostępne źródła, takie jak CEIDG, KRS (w celu weryfikacji Państwa danych), którym przekazali Państwo swoje dane, w sposób dobrowolny i w celach obejmujących również ich przetwarzanie przez Administratora w celach określonych niniejszą Polityką.
- Administrator może przekazywać Państwa dane osobowe innym podmiotom do tego uprawnionym przez prawo, podmiotom należącym do tej samej grupy kapitałowej co Administrator, podmiotom dostarczającym i administrującym systemami IT, zarządcy nieruchomości będących własnością Administratora oraz podmiotom świadczącym usługi związane z obsługą tych nieruchomości (np. dostawcy mediów, ochrona, usługi dodatkowe świadczone dla Państwa w związku z zawartą Umową, osobom lub podmiotom świadczącym Administratorowi usługi prawne, księgowe, marketingowe lub doradcze, organom państwowym, o ile obowiązek taki wynika z właściwych przepisów.
- Administrator nie przekazuje Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
- CELE I PODSTAWA
- Państwa dane będą przetwarzane w następujących celach:
- zawarcia z Państwem umowy najmu i jej realizacji (dalej: Umowa), w tym ułatwienia komunikacji w związku z Umową – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO – nie dłużej niż do czasu wygaśnięcia roszczeń w związku z Umową,
- realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. promocji i reklamy produktów i usług Administratora i podmiotów z grupy kapitałowej Administratora lub usług podmiotów trzecich, które związane będą bezpośrednio z przedmiotem Umowy, weryfikacji tożsamości użytkownika na potrzeby monitorowania nadużyć lub weryfikacji uprawnień do otrzymywania określonych treści lub usług, ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń Administratora, zapewnienia Państwa bezpieczeństwa w związku z utrwalaniem wizerunku przy użyciu kamer przemysłowych wokół budynku, zbieraniu danych w rejestrze wejść i wyjść z budynku, odpowiedzi na Państwa zapytania niezwiązane z Umową – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO – przy czym w zakresie promocji i reklamy produktów i usług Administratora nie dłużej niż do czasu zgłoszenia sprzeciwu, zaś w zakresie roszczeń – przez odpowiednie okresy przedawnienia takich roszczeń, a w pozostałym zakresie określonym powyżej nie dłużej niż do czasu realizacji tych celów i zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wypełnienia obowiązków nałożonych na Administratora przez odpowiednie przepisy np. prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO – nie dłużej niż przez okres przedawnienia roszczeń dla należności publicznoprawnych;
- promocji i reklamy produktów i usług podmiotów współpracujących z Administratorem, jeżeli nie mieszczą się w zakresie określonym w pkt 2.1.2 powyżej (w przypadku osób, które wyraziły na to odpowiednią zgodę) i wyłącznie w zakresie określonym taką zgodą) – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO – nie dłużej niż do wycofania zgody.
- W zakresie celów związanych z archiwizacją dotyczącą ochrony interesu prawnego Administratora, Administrator ma prawo przetwarzać dane w sposób zautomatyzowany, co jest prawnie uzasadnionym celem Administratora związanym z realizacją Umowy i dochodzenia roszczeń;
- Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne jednak niezbędne do pełnego korzystania z usług Administratora i zawarcia z nim umowy.
- Państwa dane będą przetwarzane w następujących celach:
- DANE OSOBOWE
- Administrator przetwarza następujące kategorie Państwa danych osobowych: imię/ona i nazwisko, datę i miejsce urodzenia, wizerunek, stan cywilny, numer telefonu, nazwę i adres uczelni, adres zamieszkania, adres do korespondencji, dane pełnomocników, dane poręczycieli, adres email, seria i numer dowodu/paszportu, numer PESEL oraz zmiany tych danych.
- PRAWA PODMIOTÓW DANYCH OSOBOWYCH
- Ponadto, informujemy, że mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania sprostowania swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
- żądania usunięcia swoich danych osobowych – np. w przypadku wycofania zgody i braku innej podstawy prawnej przetwarzania; realizacji celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane, niezgodnego z prawem przetwarzania danych, gdy dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii Europejskiej lub prawie polskim.
- prawo do wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych – w każdym czasie w dogodny dla Państwa sposób, z zastrzeżeniem jednak, że pozostanie to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Państwa dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy też na potrzeby marketingu bezpośredniego,
- przenoszenia swoich danych osobowych,
- w przypadku uznania, że dane przetwarzane są niezgodnie z RODO, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Mogą Państwo skorzystać z powyższych uprawnień kierując pismo na adres wskazany w punkcie 1.2 lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie www.osadakepki.pl
- Administrator nie będzie mógł jednak usunąć Państwa danych osobowych w zakresie, w jakim ich przetwarzanie będzie niezbędne (i) do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji, (ii) do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego, (iii) do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Ponadto, informujemy, że mają Państwo prawo do:
- OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administrator przechowuje Państwa dane osobowe przez okres nie dłuższy niż konieczny do osiągnięcia celów, dla których zebrano dane osobowe albo do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu, złożenia wniosku o ograniczenie przetwarzania czy usunięcia danych lub, jeśli jest to konieczne, w celu zachowania zgodności z obowiązującym prawem z uwzględnieniem okresu przedawnienia roszczeń.
- PLIKI COOKIES
- Administrator informuje, że Portal stosuje pliki “cookies”. Informacje zbierane przy pomocy “cookies” służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania z Portalu, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Portalu, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.
- Portal realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
- poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
- poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. “ciasteczka”),
- poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Portalu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika Portalu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Portalu.
- W ramach Portalu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). „Sesyjne pliki cookies” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia Strony Internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe pliki cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy Portalu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików “cookies” nie uniemożliwia korzystania z Portalu, może jednak wpłynąć na działanie Portalu i niektórych funkcjonalności dostępnych na Portalu.
- Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania Portalu oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Portalu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o adresie IP.
- Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
- Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
- W celu zarządzania ustawieniami cookies postępuj zgodnie z instrukcjami dla swojej przeglądarki i systemu operacyjnego.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejsza informacja dotycząca polityki prywatności została przyjęta w dniu 1.09.2022 roku i może podlegać dalszym zmianom.